God Natt! Pust'

Ååå herregud vilken dramatisk dag! Den började lugnt med plugg och grejer. Efter lunch hade vi en lektion kvar och då började allt inte för att det har med skolan och göra men ändå.. Nu har jag brutit kontakten med en person som inte gör mig något gott alls i livet, vilket tyvärr ledde till att en till person också försvann, åtminstonde för nu. Inte så kul. Menmen sånt är livet! Har nu krupit ner under täcket och avslutat alla konversationer (tror jag i alla fall^^ ) med de inblandade människorna. Tur jag har dom jag verkligen behöver!
Har även pluggat i två timmar ikväll med. Så nu är jag nog bra förberedd för fyra timmars skrivning av nationella provdelen i svenska imorgon!
 
Annars då? Imorgon ska eftermiddagen spenderas hemma hos brorsan och Sara sen får jag äntligen hämta hem min älskade ÄLSKADE hund igen! Kanske kanske kan få bli pluggfri också. Jag som varit så duktig den här veckan! Men då kanske man ska fortsätta med det och göra prövningen i kursen som ska göras för 50 ynka poäng. Ja, vi får se vad som händer helt enkelt! Just nu är jag bara helt slut i både kropp och själ och det är minljoner saker som snurrar i huvet! Skola, jobb, framtida flytt, olika sorters relationer, min egen kropp och ja, herregud vilken soppa!
 
Så nu blir det ett avsnitt One tree hill som jag verkligen FÖRTJÄNAR och sen får sömnen bara falla in.
 
God Natt!
 
Fick äntligen min bär och grädde idag! För nu hade vi grädde som inte var gammal ;) Mumsigt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0