Påskafton! (känsliga läsare varnas..)

Hallå på er! Sitter i sängen och har nyss lockat håret och gjort det sista på ett linne jag sydde förut efter att det varit en stor t-shirt. Började dagen med en timmes promenad med Tessan,s en blev det en skön dusch och ett vääääldigt oskönt byte av plåster på mitt ben. Jag råkade hyvla av en och en halv kvadratcentiimeter med hud igår. Fyyyyfaaan vad ont det gjorde att dra an plåstret som kladdat (ursäkta detaljerna) fast på såret och sen sprita såret och lufta det ett tag. Nej fy.
Dennis och Sara kom upp en sväng också och sen på eftermiddagen blev det middag med farmor, farfar och morfar som hade med sig mormor hem från sjukhuset. Så trevligt att se henne! Lilla mormor.
 
Senare blir det att dra till Mia på fest, för tredje dagen i rad haha men det blir ju såklart nyktert för min del. Kanske tar en öl bara för att det är gott liksom.
 
Titta vad grönt det börjar bli! :)
 
 

Det var så varmt så ett bad för vovven fick det bli!
 
 
Usch!

*igår*

Lycklig pappa med sitt sågverk ;)
 
Påskmiddag :)


Alltså, när pappa kommer upp med laktirsshot från källaren, alltså näää då kan jag inte hålla mig fast att det är sprit. Dumma dumma penicillin!! Jaja, jag fick ju en i alla fall!
 
Mormor och morfar :)

Jag idag ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0