Söndag..

Hej på er!
Igår spenderades hos Sara och Dennis med god mat från big street och bebismys! Saras bror och familj från gävle var där också. Så kom Anna och Micha också.
Typ sådär kvart i 9 på kvällen fick jag, Anna och Micha för oss att vi skulle till Sälen och kolla vad som händer eftersom att det var Ski rock där. Så vi plockade upp Richard, lite dricka (typ en cider och lite vin) och så drog vi! Men vi gick inte in på Högis då ingen av oss hade nån lust att betala in oss när vi inte ens tänkt festa ritkigt. Så vi körde runt lite i sälen och sen tillbaka till Högis för att kolla lite till. Sen vid halv 12 bar det av hemmåt igen. Blev ett stopp på donken i Mora så det fick bli två påsar chili cheese där. SÅ GOTT!
Vi var väl hemma vid ett typ.
 
Idag blev det lite mysmorgon med bebisen och sen en sväng till Saras mamma. Premiärtur i vagenen för lilla Alfrida! :)
 
Här hemma har jag bara varit ute och gott med Tessan så att hon fick bada i Gärdsjön där vi även träffade på hennes storasyster Wilma ^^
Sen har det inte hänt så mycket speciellt.
 
Skola imorgon, yeeeyyy....
 
Dags för fika ute i solen! Honungsmelon och kaffe
 
 
Hittade en grästuva ute på gården...
 
Mys med lillan i fredags :)
 
Här kan jag vara hela dagen!

Grillat hemma i fredags :)
 
Älskar Mozarellafat!!
 
Nöjda killen igår med sockerdricka i handen och nya arbetsbyxorna på!
 
Kvällspromenad med Tessan :)


I bilen påväg till brorsan och svägerskan :)

Maten vi köpte hem från big street, matkoma efter det där kan jag säga!!! Fast att man inte orkade allt...

Far och dotter :')
 
Mor och dotter :)

Morgonmys i fasters knä imorse ^^)
 
Tessan idag :)
 
Och detta fick bli min middag idag. Man kan säga att maten från igår gjorde sig påmind på eftermiddagen idag! haha..
 
Lillebror och Missen :)
 
 
Dagarna i bilder! :)

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0