Back on track!

Men tjenare!
Jag har varit sugen att skriva lite här ibland (rätt ofta) den senaste tiden. Så jag tänkte att jag skulle börja gör nått inlägg då och då igen! Det kommer inte att bli den bloggen jag hade förut med flera uppdateringar om dagen. Men lite uppdateringar ska ni få! Behöver det känner jag.
 
Sitter i min säng med lite tända ljus och myser till Håkan Hellström med en öl nu och ska kolla på den allra sista resultatdelen av idol om en stund. Vem tror ni vinner? Ja tror och hoppas på Lisa! Mollie är jtteduktig och sjunger med en sån otrolig känsla, men Lisa är helt enkelt bättre. Vilken tjej! Den där 16-åriga bruden.
 
Stay tuned!
 
Ett par instagrambilder från senaste dagarna. Ja nu har jag ju klippt av mig minst 5 cm av mitt slitna hår! Och ännu mer på uppklippningen. Och mer kommer det bli. Vi tar det "pö om pö" för att få det fräsht igen. Har även lagt i mycket jättemörja slingor i underhåret samt lite gran på resten av håret. Trivs!
 


 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0