"Du kan bara göra nått åt framtiden"

Tjenare!
Sitter i sängen med en tekopp och lyssnar på lite musik. Nyss käkat lite köttfärsröra med ris. Sjukt länge sen och sjukt gott!
 
Skolan sög rejält. Gjorde det där arbetet imorse som jag glömt bort att jag skulle ha gjort idag. Blev i alla fall klar! Det var ju skönt tyckte jag, men det var just det vi skulle hålla på med första lektionen idag så jag gskulle göra lite på dokumentationsfrågorna till praktiken men kom bara på två till så nu känner jag att jag har fått med det mesta där och är klar. Och det var dom vi skulle hålla på med nästa och sista lektionen. Så, inget gjort när det väl blev lektioner idag. Ovärt. Och imorgon slutar i senar eän vanligt också. Blä.
 
Nej nu ska jag dricka mitt te och hitta på nått. Höres!

Det fanns lite smörgåstårta kvar sen morfars födelsedag i lördags. Den smakade jag på idag. Mumma!
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0