Ny vecka igen!

Hejsan!
 
Hockey i lördags alltså! Fyfan vad pinsamt det blev!! Hur kunde vi förlora mot ÖREBRO!? Ajajaj....
Tur det bara är en match kvar innan OS-upphållet så man slipper se eländet. Sen kan man ju hoppas att dom kommer igen!
Käk på Legend's blev det ju innan. Vi fick vänta på maten i över en timme! Så vi skulle få dessert efteråt men det varken hann eller orkade vi inte så det blev 25% rabatt på maten istället. Så min mat-och-öl-kväll belv väldigt billig ändå! ;) Trevligt hade vi i alla fall :)
 
Igår blev det en sväng till Orsa med brorsan och Sara sen donkenkäk. Hatar hamburgare från och med nu! Blir så jävla mätt..
Sen en skräckis och för mycket choklad. Tur jag inte ser skräckfilm så ofta för då hade jag garanterat börjat rulla fram snart!
 
Sen blev det film och ännu lite mer choklad på kvällen. Gissa vems om hade ont imagen imorsen! Kändes som att jag var bakfull på choklad. Helt ärligt!
 
Aja, skola idag vilket gick bra. Fick en del gjort. Imorgon slutar vi så man kan åka hem ett. Tänkte ta en joggingtur eller träna på koppjärk då men det får nog vara för det krampade som faaaan i vaderna när jag sprang idag. Vet inte vad som hände...
 
Kramkram! :)
 
Kiwi, päron, skogshallon, lite fil och lite kanel. Bra kvällsmat! Gott och nyttigt :D
 
Käk på Legend's sportbar & restaurang :)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0