Så mycket kärlek till en hund

Tjabbaa! Sitter i soffan med lite kvällis. Hallon, päron, kiwi (standarnd theese days), müsli och lite fil. Allt ihopmöljat i en enda röra. Gotteligott och sjukt mättande! En tekopp får det bli till sen. Ska torka håret sen gå upp och lägga mig i sängen och se på en film i väntan på Paradise hotelfinalen.
 
Idag var vi vid meditationsgården på "berget" och fick höra hur det gick till där så det var en nunna och en till som förklarade och sen fick vi pröva å medition 2x10 minuter. TIO MUNUTER? Hur ska jag klara det tänkte jag och höll på att döööö ibörjan. Men tiden gick ju i alla fall och andra gången kändes faktiskt kortare.
Alltså, jag fattar inte hur man kan välja att leva så där? Hur kommer man fram till det beslutet? För mig är det att slösa bort livet totalt. Men för dom är det allt liksom. Aja. Dom får leva sitt liv, så lever jag mitt, alla nöjda och glada! ;)
 
Farmor och farfar kom föresten förbi skolan och lämnade Tessan till mig när ajg slutat så att hon kunde få följa med hem igen. Saknat min älskade vovve! ❤ Så hon ska också med upp mot sängen!
 
Hörs imorrn
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0