sååå förvirrande vecka

Hejsan!
Började dagen med praktik till lunch, sen gick jag till mammas jobb för lite kaffe en sväng och sen köpte jag en Ben & Jerry. Provade en ny, sjuuuuukt god! Så blev det en hjärtan-chipspåse till Erik dagen i ära ;)
 
Tog en långpromenad med Tessan när jag kom hem och sen blev det duschen för henne! Slaskväder...
OTH, bus och pianospel med Erik, musik och fixat lite bilder har resten av kvällen bestått av typ.. :)
 
Imorgon bär det av hem till Malin och Anders i Avesta med Sara, Dennis, Anna & Richard för att kolla på OS (hockey såklart) och umgås. Trevligt trevligt! :)
 
Kippte klorna på Tessan idag, hon skulle få nosa på klosaxen lite eftersom att hon är så rädd att klippa på, men hon tog den ur handen och drog iväg med den ;) haha söta älskligen!

Mamma övar på att köra lastmaskinen ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0