Skön torsdag

Hej på er!
Ingen skola idag, vilket nog var rätt bra! Sov till halv 11 när jag somna om. Jag var SÅ jävla trött efter gårdagen. Och stel i axlar, skullror och vader. Lite träningsvärk haha.
 
Så det blev lite käk, One tree hill och sen ett efterlängtat bad med en hallonsmoodie framför ytterligare lite One tree hill. Mys! Ibland behöver man verkligen sånt.

Hallon, äpple, banan och lite mjölk
 
 
 

Slog på tvn när jag kom upp igen. Vad har de norska curlarna på sig egentligen? Pyjamasbyxor? heh'

Jag och Lillebror bestämde att det fick bli pizza till middag idag. Jag veeeet att det bara är torsdag. Men fuskade lite... ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0