Tisdag

Sorry för att jag inte bloggat nått. Har varit in flera gånger och skulle skriva men jag har faktiskt inte orkat. But I'm back!
 
Såå vad har hänt? Det blev inge Avesta i lördags i alla fall. Vädret var för dåligt och det var stormvarningar så vi bestämde oss för att inte ta några risker på vägarna. TRÅKIGT! Men vi hämtade hem mat från big street och såg hockeyn hemma istället. Det var trevligt det med! Var hemma hos Dennis och Sara från i lördags till igår.
Efter hockeyn kollade vi på När lammen tystnar. Ni alla har säkert redan sett den? Men det hade inte jag för jag har hela tiden fått höra att det är en jätteläskig skräckfilm. Men det var det ju inte! Den var bara, äcklig och ofräsch! Men väldigt bra. Så kollade vi på Hannibal(röd drake) i söndags och igår innan jag stack till skolan kollade vi på "riktga" Hannibal. bra filmer det där! Men usch och fy vad snuskiga dom var emellanåt.
 
Tog en joggintur igår kväll och klarade mig runt hela rundan utan gåpauser! Och skulle lätt kunnat springa längre. Värsta energin. Faktiskt riktigt stolt över mig själv fast att det är en så kort bit, för jag är så jäkla otränad och ha dålig kondis nu. Men det kändes i alla fall väldigt bra. Dock känner jag att näsan inte är som den ska så det är väl nån förkylning pågång nu igen... Tre veckor fick man ju vara frisk i alla fall! Så sa mamma att hon vaknade av att jag hostade inatt. Har jag inget minne av? Lät ju inte så kul i alla fall...
 
Hörs sen för nu blir det ett avsnitt OTH innan jag börjar! Ska gå in på säsong tre nu :p
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0