"Emmadag"

Idag har jag haft en liten Emma-dag. Tagit hand om mig själv och försökt slappna av lite. Tog en kvart i solarieöarna på förmiddagen. Jag har inte gjort det på minst två år men jag längtar tillbaka till Gran Canaria så otroligt mycket så jag fick så lov att lägga mig och njuta av den speciella värmen. Fick en liten bikinirand a la vinter också ;)
 
Sen gick jag och köpte lite grönsaker och tonfisk så att jag kunde göra en stor sallad att ha till lunch och middag både idag och imorgon. Nyttigt!
Sen gick jag på Frick's och tog en kaffe-latte, slappnade av och läste lite tidning en timme innan bussen hem gick.
Tog en långdusch när jag kom hem och tog hand om mina fötter lite, samt naglarna efteråt. Bara lacket som fattas! ;) Skönt att tänka lite på sig själv ibland och ha en liten "egen-dag".
 
 
 
 

Visste ni att kanel lugnar magen? Jag som har ganska känslig mage tar gärna lite kanel på kaffet, ja när jag kommer ihåg i alla fall..
 
 
 
 

Ett väldigt roligt snöre..

Där får man inte vara!
Han går dit så fort dörren är öppen. En anledning til varför jag alltid har mina garderober stängda annars ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0