Ny vecka efter en galen helg

Hejhejhej!
Har verkligen inte pallat att blogga nått i helgen! Har inte suttit vid datorn nå heller nästan så.
 
I lördags var det i alla fall fest för hela j*vla slanten! Riktigt härligt gäng och många var vi. Började med en trevlig förfest i Born och sen drog vi vidare ner mot bowlingens nattklubb där vi hade VIP på Hardcore Superstar, så det var jävligt najs. Guud va fint dom hade gjort det för oss och jag fick ÄNTLIGEN min efterlängtade vattenmelon! haha. Varit sugen på det ända sen vi kom hem från Gran Canaria i oktober hehe. Det kanske blev lite mycket av den goda drickan men vad gör det? Så värt. Var dessutom inte bakis igår, konstigt nog!! Kan haa berott på att jag fortfarande va full när jag gick upp igår haha. Men huvudvärken kom ju när alkoholen började gå ur. USch inte kul!
 
Sara och Dennis kom och hämtade mig så har jag käkat pizza som var så sjukt god! Halsat cola, ätit marabou i olika former, chips och glass med maräng. Haha all in för en riktig tjockis-kväll sådär dagen efter.
Idag vart det skola som gick helt okej. Gick till halv 4 men började inte förän 12 så det var skönt ändå.
 
Har varit duktig och storstädat mitt rum. Skulle egentligen bara byta sängkläder men det slutade med dammsugning inte bara på golvet, torkat av allt osv. Så nu känns det ritkigt skönt härinne :)
Så har jag tagit en joggintur också! Trotsade tamejtusan snöblåsten och gav mig ut med hunden för en runda.
Fyfan vilken dålig form man är i! Känns verkligen att man varit sjuk i två månader och att man inte hållt igång träningen riktigt på ännu längre. Så nu hoppas jag att halsen inte tar stryk som den gjorde förra gången jag tränade då jag "nästan" var frisk..
 
Hörs imorn puss.
 
mitt internet är assegt så bilder från kvällen kommer sen :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0