Onsdag

Sovit gott? Det har tydligen jag som försov mig en halvtimme imorse. Men det gick ju bra ändå.
Sitter i skolan och har inte gjort ett skit hittills, vilket ingen annan heller gjort. Läraren vet jag inte var hon tog vägen, så jag har kollat på gårdagens avsnitt av PH. Drama drama...
Försöker hålla mig vaken med en kopp kaffe, som förövrigt är tom nu..
 
Igår var det kalas för Saras dotter som fyllde 6 år. Fin prinsesstårta fick hon av sin duktiga mamma :)
 
Nu börjar andra lektionen så hörs sen!
 

Hon hade bakat drömrulltårta också. Mums! Hade dock asont imagen efteråt av en sån och en tårtbit. Sockerbomb!
 
Mental förberedelse innan allt folk kom ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0