Söndag igen! -.-'

Halloo! Blir lite blogguppehåll när jag är hos Brorsan, men det är ni väl vana vid nu? ;)
 
I torsdags blev det i alla fall hockey :) Jag åkte hem till Anna innan så åt vi lite middag och sådär. Sen hämtade Sara och Dennis upp oss så drog vi till Leksand. Vi förlorade matchen och var sjuuuukt sura på dommarna...
 
I blev det en sväng till Orsa och Mora, sen umgicks vi med Anna och Richard hela dagen in på sena kvällen. Hade en trevlig kväll med god mat och lyssnade på gammal musik. Eller, sånt man inte hört sen typ 2003? Myys hade vi i alla fall :)
 
Igår hade vi en slödag här i Öja bara. Jag och Sara kollade skräckfilm (Sinister) och så blev det lite hockey. Vi vann! Sen mer film. :)
 
Och idag har det också bara varit en slödag med film ;)
Om en stund blir det ännu en och lite BJ till, mums!

Anna och jag gjorde fläskytterfilé med superenkel sås och lite tillbehör till. MUMS!
 

Trött soffpotatis..
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0