4 Juni. #4...

Kort skoldag idag och jag tror aldrig att jag någonsin varit så nervös för ett godkännande av en uppgift i hela mitt liv. Men nu är projektarbetet godkänt och klart. Så nu hörrni, nu är det bara festen kvar.
 
Efter skolan var jag hos mamma på jobbet några timmar sen gick jag till Frida på salongen och blekte lite slingor. Utväxt och så ljusade vi upp håret lite. Så nu är det sommarfräscht! :) Sen kom farmor ner med Tessan till mig så åkte vi med Frida hem sen.
Nu har jag precis fräschat till naglarna lite och ska borsta tänderna när det torkat riktigt och sen blir det sängen!
 
Snapchat-bilder ;)
 
Snygga påsen på huvet ^^
 
Kaka och latte som vanligt ^^)
 
 
Lite bilder från promenaden med Tessan på kvällen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0