Dom 12 senaste dagarna. 12!!!

Ah men tjena! Så här länge har jag nog inte varit borta från bloggen nångång!
Som ni ser i förra inlägget så var vi ner på Sthlm fields och fick skåda Metallica live i fredags. Det kommer jag leva på länge.
 
Resten av veckan då? Vi har varit på Hosjöholmen med klassen från tisdag till och onsdag förra veckan. Vi forspaddlade några timmar först vilket var lika kul som förra gången vi var där! Och jag var den enda som itne ramla i! ;) Dock fick mna så lov att prova på att välta i med flit. Kallt! Men skönt att få känna på vattnet igen!
Sen åkte vi in till Falun för att hanlda lite mat och lämna Matilda (läraren) men när vi lämat av henne så har det precis varit en olycka vid lugnetrondellen när vi kommer tillbaka så vi köar et tag och sänder sen för att åka RUNT lugnet och sen vidare mot ica maxi. in där och hadla en sväng och när vi kommer ut så är det en TILL och olycka vid en rondell längre bort! Så, vi sitter fast mella två rondeller. Jahapp, köa lite till, sen vänder vi och åker runt falun för att komma tillbaka till hosjöholmen igen. Det tog väl lite drygt en timme extra för det där. Men helt sjukt att det händer PRECIS när vi lämnar Matlida och sen handar.
Sen grillade vi lite, spelade lite brännboll och fotboll och sen på kvällen innan vi somna blev det kortspel. Plump och jag vann ^^
Vi åkte hem på mitt på dagen på onsdan och sen var det bara hem och dö lite ;)
 
Resten av dagarna har jag spenderat hemma hos brorsan och svägerskan. Mycket bebismys och min vovven har också varit där. :) Igår rullade hon sig dock i hästskit, som är typ diarré på våren, och sen i sågspån, som fastnade... Så in i duschen igen! Hon börjar bli van att duscha nu...
 
Idag har vi gjort språkhistoria på svenskan som en sista grej så nu är den kursen avklarad också. Sen vänta en och en halv timme på att historian ska börja -.-' Där hade vi seminarium på idrottens historia och sen slutade vi. Så två avslutade kurser idag. Nästa vecka är det studentvecka, sjukt!!!
 
BILDBOMB
 
 
 
Årets första Rättviksglass med Joel, Johan, Kasper och Anton. Så gott!
 
 
Vänta på buss...........
 
 
Mys vid siljan
 
 
Hihi söt!
 
Har hittat ett nytt vin jag tycker om. VITT till och med!
 
Haha Erik har satt en groda i fönstret x)
 
Tessan ville mysa med pappa :)
 
Pappa tyckte att jag behövde en grogg och lugna ner mitt humör ;) Har ju lite fobi sen jag, Fredrik och Daniel tömde falska Absolut citron själva den där gången. Jag har faktiskt fått kväljningar av grogg sen dess! Men nu börjar det gå över, sakta men säkert ;)
 
 
Haha Erik hittade en bra stol ;p
 
 
Thomas bär ut ena högtalaren hemma hos han och Angelica. Fest förra helgen, eller förrförra blir det väl nu.
 
Grabbarna tog bronset i Vm också!
 
Pappa köpte en bukett stora röda rosor på mors dag. Så fina och dom lever fint än!
 
Sara kollar på, ja det vill ni inte ens veta. hahah!
 
Erik kollar på Air bud :p
 
Tranbärsjuice och melon. Gott kvällsfika!
 
Vid fotbollsplanen på Hosjöholmen utanför Falun.
 
 
 
 
 
Moa kickar
 
Och Jackie kickar
 
Och dom där spelar nått så dumt som rövdunk. Skit spel! 
 
Koncentrerad ;)
 
Tessan såg fåglar under långpromenaden i torsdags :p
 
Spännande...


Dom måste vi simma efter!
 
Så ropar matte tillbaka mig...
 
Ska försöka bli bättre på bloggningen igen.. ^^) !

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0