Gårdagen - Studentfirande

Moa's och min mössa. Innan mösspåtagningen :)
 
Reste flaggstången, som några förövrigt hade skruvat loss under natten och burit bort! hahah men lärarna hittade ju den i alla fall så vi kunde resa den ;)
 
 
 
Dags att fixa lite lakan... ^^
 
Rättviksglass med Dennis och Sara innan det kom världens störtskur :p
 
Stranden
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Lutande skutan i Rättvik". Påväg mot slalombacken..

Gått från stranden och hit, bara att börja klätta upp!
 
 
Tillslut kom vi upp till toppstugan och jag kunde nästan inte vänta till att få ta mig en till öl. SÅ törstig! Men när jag stoppar ner handen i väskan så finns det ingen kvar. Slut! Och vattnet i kranen gick inte att dricka så trött och törstig fick man allt vara till man kom hem.
 
Sanna fick ligga i våra knän på vägen hem. Rätt glad tjej ^^

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0