19 Mars

Tjenare tjenare, sitter i soffan med en tallrik fil, bana och hallon innan jag tänkte gå upp och lägga mig. Sjukt trött! Och ska mysa ner mig under täcket till OTH med min kära vovve som jag hämtade hem idag. Saknat henne sååå!
 
Skolan har varit superchill idag. Började 9 med nån Friends förläsning typ och sen diskussioner kring det. Sen var det bara lunch och mental träning och på den lektionen såg vi filmen Hur många kramar finns det i världen?. Rätt bra faktiskt men sååå förutsägbar. Man fattade vad som skulle hända efter typ 10 minuter. Sen var det bara diskussion kring det.
 
Här hemma har jag bara tagit det lugnt och nu på kvällen blev det en promenad med vovven och sen en vaaaarm dusch!
 
Hörs imorn :)

Glad Tessan som fått komma hem igen! :)
 
Tessan och missen ^^
 

Hämtade Erik på dagis idag och vi hade en riktig pratstund vid köksbordet när vi kom hem haha
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0