Argghh!

Ja, sämre humör kan man knappast ha! Jag är så allmänt sjukt jävla irriterad. Så fanns det ingenting, absolut INGENTING att göra nån rolig mat på. Så, nudlar med trattkantareller fick det bli. KUL! Sen är Erik den drygaste ungen som finns just nu. Jävla 4årstrots. Meeeen jag älskar honom ändå, han är ju tråts allt min lilla pluttbror! ^^
Längtar tills imorgon då det här jävla humöret är över. Känns som PMS x4 typ.
 
Nu sitter jag här med en hallon/banan/o'boy/mjölk-smoothie framför OTH innan Farmen börjar. Skulle ju se på fuskbyggarna också men det börjar inte för än 9 så vi får se om jag kollar på datorn imorn istället...
Börjar halv 7 imorgon bitt också så det får väl bli en tidig kväll idag med!

(med chili och maaaassa örtsalt...)
 

Skitväder också..
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0