Lördag 22 Mars

Vaknade halv 10 i panik över att har blivit jagad och skuren och en massa skit i en skrcäkfilm. Hatar såna mardrömmar! Och det är dom enda mardrömmar jag drömmer, att jag är med i en skräckis och det börjar alltid på samma sätt. Jag funderar på om jag verkligen vill se filmen för att den verkar för läskig, samtidig som jag är med i den, och den slutar alltid innan man fått reda på poängen med filmen. USCH säger jag bara!! Sitter fortfarande och håller mig för armen lite då och då för det var där jag vart skuren precis innan jag vaknade. Hemska figurer...
 
Började ju 06.30 igår och låg även inne på jobb fram till 9 på kvällen men blev inte bokad så jag fick min helg 1. Skönt ändå!
Övningskörde lite igår när vi skulle handla i Rättvik vilket gick bra. Men det känns att man inte har kört lika mycket nu som förut för man blir liteosäker när man inte kört på ett tag så nu ska jag försöka köra lika ofta so förut igen! (=vara hemma lika ofta som förut^^).
 
Hade en väldig upp-och-nerkväll igår. Humöret var ju inte direkt på topp på eftermiddagen och återigen kändes det som värsta PMSen haha. Blev lite ägg/räk/anjovis-smörgåsar på kvällen som jag fixade i ordning. SÅ gott!
 
I väntan på att sluta praktiken igår.
 
Kaffe och bulle på G ^^
 

Pappa höll på att gräva upp stubbar igår och hittade en ny kompis! Stackarn blev väckt i vinterdvalan ^^
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0