Lördag igen!

Ni anar inte hur skönt det var att vakna upp i sin egen säng idag efter en vecka! Men i eftermiddag ska jag iväg igen haha. Åker upp Dennis och Sara.
Blir väl lite kortspel och sådär ikväll :)

Igår var jag hemma med Erik hela eftermiddagen och kvällen när mamma och pappa var på trav i Romme för att se hästen springa. Det var tydligen ett bra lopp och han blev 3:a :)
Gjorde lite god mat igår bestående av laxgratäng med massa kokgrönsaker i och klyftpotatis med paprika och tomat i. Sen belv det hallonmousse till efterrätt. Lyxade till det lite för mig och Erik hehe.


 

Provade även en till efterrätt. Mumsigt! (Innan det åkte in i ugnen)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0