Måndag V 11

Tjenare på er! Ligger i sängen och lyssnar på Fronda. Åkte hem från brosan idag så inatt ska jag få sova i MIN säng! Såååå skönt. Nybäddad och allt.
Tog årets första cykeltur. Eller, "cykeltur" cyklade allt jag orkade runt halva Nedre Gärdsjö för att få ur mig lite agressioner. Var så arg på busschauffören som körde hem idag. Förbannade jävla gubbjävel. Så får man säga enligt mig när man blir så arg. Han har alltid varit otrevlig och idag var det droppen. USCH!
 
Så efter det blev det en lång skön dusch. Tvätta lite och sen kom mormor och morfar hit på besök och stannade tills mamma och pappa hade kommit hem ett tag. Så kul att träffa dom igen! Särsklit mormor som legat på sjukhus fram och tillbaka så mycket nu. Trevligt var det i alla fall! :)
 
Så har jag pluggat så att APL (praktik) -uppgiften är klar att lämnas in. Känns så skönt att ha fått bort två av tre nu så att man kan koncentrera sig på projektarbetet sen och lite annat.
Skola imorgon igen...

Sara hade bakat kladdkaka förra veckan som jag hade alldeles för ont i magen för att smaka. Men idag så! God var den i alla fall. Smakade lite snckers: :p

Tre familjepizzor inköpta! Min familj var upp till Dennis och Sara för att hjälpa till att ta ner träd i en hage och lite sånt. Snacka om lunch! (Jag var dock för bakis för att äta mig helt mätt... Fick i mig lite iaf^^ )
 
Tessan och Anna ^^
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0