Måndag

Gomorron!
Har precis gjort mig i ordning lite. Väntar på att Sara ska komma upp ur sängen så vi kan käka lite frukost.
Jag börjar inte för än 2 idag så det är skönt.
 
Har drömt så himla konstigt nu igen. Först vaknade jag vid 6 och hade drömt om att jag och mamma nästan hade dödat någon. Alltså nästan som i, han var typ död. Och fastspänd var han också efter vägen. Sen helt plötsligt så brände hon upp han. "Vi ska bara elda runt om honom men om han tar eld så gör det ju inget". Alltså va!? Vilken jävla dröm. Sen så skulle han till och anmälas saknad och där satt vi och höll tyst.
USCH vilken dum dröm!
Sen drömde jag om att jag färgade en kompis hår med målarfärg. Fast den var till för håret också. Men det blev ju snyggt till slut i alla fall! ;) Men tre färger...
Nja det här med drömmar kan vara så himla konstigt!
 
Nu kommer Sara upp så vi hörs sen! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

Så vackra ögon ! :)

2014-03-24 @ 09:32:49
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0