Sleeptalker

Mamma kommer helt förskräckt och frågar vad jag har drömt om inatt. Tydligen har jag börjat prata i sömnen nu för tiden och det hade varit ett jävla liv inne i från mitt sovrum inatt. Hon hade vaknat av allt och det roliga är att jag vaknade vid samma tid och hade då drömt om att jag och hon hade ett riktigt storbråk och bara skrek på varandra. Så vad hon än hört, kan det inte ha varit bra...
 
Haha ja, så nu får man ju passa sig när man har drömt något. Varför ska man börja prata i sömnen för!? Jag som aldrig varit sån. Märkligt!
 
Sitter i bibblan i skolan och börjar om tre kvart så ska kolla ett avsnitt OTH och dricka upp mitt kaffe innan vi börjar. Hörs sen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0