Tisdag 4 Mars 2014

Tjenare på er!
Sitter i skolan med ett avsnitt OTH innan jag börjar. Slutar tidigt idag så det är skönt :)
 
Igår följde jag med Sara och Dennis till Falun på ultraljud. Sen på kvällen blev det en rolig soffkväll med hockey (som gick åt pipan) och lite tv hemma hos dom med Fredrik. Trevligt trevligt!
Kunde dock inte somna för än typ 2 inatt och sen vaknade jag heeeela tiden resten av natten. Så inte mycket sömn för den här tjejen till idag i alla fall.
 
Hörs sen!
 
 
Lite läsning i väntan på de blivande föräldrarna i väntrummet.

Vi åt sjuuukt god kyckling här om dagen!

Dennis klarade av att fixa däcket heelt själv! Helt otroligt hahah (ingen fixare det där inte...)
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0