14 Maj, #Maj <3.....'

Ja det blir lite dåligt med inlägg nu för tiden. Det är mycket med skolan nu och det är så mycket annat som pågår i mitt huvud nu också så då blir det lätt att bloggen hamnar efter!
Men skolan rullar på och så fort jag fått klart mitt projektarbete och fått godkänt på det så kan man börja slappna av lite grann i alla fall. Vi som knappt skulle ha nått allas efter påsk så packar dom på oss med massa skit ändå! Lite sur blir man faktiskt. Hade varit skönare att kunna jobba med det man har i andra änmen istället för att få en massa nytt...

Idag har jag i alla fall hämtat hem min käraste älskade vovve!
 
Så vi tog en promenad runt Hemborn och sen en vända i skogen på vägen hem :)
 
Missen :)
 
 
 
Anna och Alfrida i förrgår :)
 
En välförtjänt latte efter fritidshemmets dag var avslutad igår!
 
 
Så här taggad var jag inför den dagen, men det gick jättebra och det var faktiskt ganska roligt :) Men det är skönt att den är över. Som man gruvat sig hela våren för ha hand om den!
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0