har-ingen-rubrik

Sitter och klurar lite på Photoshop nu. Men jag fattar inte mkt av det kan jag säga! CoMpLiCaTeD! !
Jag kommer nog på hur det funkar ;)

Hittade nått album på Spotify här om dan.
Just nu lyssnar jag på Love Letter - R. Kelly. Första gången jag hör låten, och den är rätt bra.
Albumet heter i alla fall: smoothies Valentine´s edition Finns nya som gamla låtar!
Men jag måste säga att vissa låtar rent av suger... haha,,

I morgon är det fredag igen! :D wiihoo! Veckan har ju gått super fort! Bara bra, hoppas helgen går lite saktare bara ;)

Idag var jag till hälsokost affären i Rättvik och köpte Silica Plus som är bra för hår, hud & naglar. Jag köpte det mest för håret. Ett paket räcker i 2 månader och kostar 118 kr. Skönt att man slipper betala en förmögenhet för sånt i alla fall.

Nej nu ska jag inte ta eran tid nå mer idag. tror jag ;)
Hörs!


Kommentarer
Postat av: julie

Hardu märkt någon skillnad? =)

2011-02-20 @ 01:07:09
URL: http://juliez.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0