kvällstid

Har hållt på att fixa med lite bilder ett bra tag nu och nu är det äntligen klart.
Samtidigt tittar jag på Underbart är kort. Himla trevligt program dedär :)
 
Att plugga idag gick väl sådär. Vi fick ju en läxa gjord iallafall. Sen blev vi hungriga så vi drog till Erkut och tog en varsin kebabtallrik. Så sjukt gott! Emma och Carro sällskapade oss ett tag också :)
 
Känner mig inte så pepp inför skolan imorgon, men bara att bita i.. !
 
 
provade en kavaj jag fick av mamma för två år sen (?), älskar !
 
Och även en lång skjorta som jag köpte på Gina för nån sommar sen. Funderar på att sy om den lite korta av den så jag kan börja använda den riktigt :)
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0