Dans♥

Skoldagen har varit bra, och när jag kom hem blev det bara att äta och göra i ordning sig för dansen och åka till farmor.

Dansen gick sådär. Jag har fortfarande ont i benet och det kommer inte att bli bra tills showen.. Men jag ska vara med på showen. Hoppas jag. Det är ju att hjula som är panik. Jag provade inte det idag.. Ska vänta lite till...
Visste ni att det kan ta upp till 12 veckor innan en sträckning läker? fy fan..
Och i övermorgon är det julkonsert och genrep med dansen. Sen blir det show hela helgen! =D


Kommentarer
Postat av: Cajsa

kul! :D säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! :D

2010-12-07 @ 22:35:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0