Happiness!


Ja, så kan man nog beskriva min dag i några få ord.

Slutade ju 11.10 idag så jag åt lite mat och åkte sedan ner till stan för att köpa kläderna. Men det blev bara ett par tights(skulle egentligen köpa blanka leggings också) för jag köpte ett par svarta jeans också. Äntligen säger jag bara!! Bilder på kläderna finns nedan (lite dålig kvalité).

När jag kom till Rättvik blev det att möta Emilia åp Rättviksskolan och följa med henne på repetition med musikskole-kören inför avslutningen nästa torsdag. Och jag fick även vara med att sjunga, vilket va jättekul efter som att jag inte gjort det sen i våras!! Efter 7 år där slutade jag, men ska försöka ta upp det i höst igen (:
I alla fall så frågade dom om jag ville vara med att sjunga på torsdag! Såååå kul! Vad glad jag blir!!
Men det blir stressigt i och med att genrepet till shown är halv 6 och jul-konserten kl 7. Men det ska gå!

Missa inte Bode söker fru kl 8 ocksså! =D


Skjorta (har även en bröstficka fram och man knäpper sjortan halva vägen ner)
199:- Gina tricot



Från vänster: Tights(tjocka) 99:- Gina Tricot
Sjortan,
Jeans(syns dåligt...) 199:- Gina Tricot

Detalj-bilder på jenasen





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0