Har tråkigt

Skriv en person...

..
... som du älskar av hela ditt hjärta - Min famlij
... som du skulle offra livet för -  -||- min bästa vän
... som du känner tillit för - Emilia
... som alltid får dig på strålande humör - Lillebror, Emilia
... som du har minnen för livet med - Familj, Emilia(igen)
... som är den omtänksammaste du känner - Ojj svårt att säga
... som är en föredetta bästa vän - Maja, Caroline<3
... som är snygg - oj många! =D
... som är förstående - Emilia
... som är en riktig vän -    -||- <3
... som är din älskling - Tessan<3 :p (vovvisen)
... som är den galnaste du vet - Haha där har vi en del att välja på xD

... som är underbar - många <3

... som du hade en nära kontakt med förut - En tjej som heter Sandra (:
... som är din barndomsvän - Maja Karlsson<3
... som du saknar - Många! :'( <3
... som betyder mest - Min familj, vänskap
... som du inte har träffat på länge - Fredrik och William (kusiner)<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har tråkigt,,, Och batteriet i kameran är slut så bilderna kommer inte idag heller ;)
Men jag kollade igenom lite gammalt så ni får sånt nu ist ;p
'
Kort hår :o
Exakt ett år sen
-
-
-
I somras :p
'
Nu ska jag sova, natti!<3

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0