Mycket nu!

Skoldagen gick sjukt fort idag! Bara bra! Men galet kallt var det.. 20 grader.
Och nästa vecka är det sista veckan innan lovet också. Låter väl super bra eller hur!!

I morgon är det då dags för Jul-konserten för musikskolan, som ajg vart erbjuden att vara med på. För er som inte visste så gick jag på musikskolan för akustisk/el-gitarr och sång, i 7 år, men fick så lov att sluta. Så denna terminen har det inte varit något för min del. Men jag börjar igen så fort jag får tid!! =)
 Och så var det ju genrepet på bion med dansen imorgn som jag är väldigt orolig över. Klarar jag itne att hjula så är det kört för mig med showen. Det skulle vara så hemskt!!!!
Men går det så blir det dans hela helgen!  Weiii =D

Glöm inte bonde söker fu kl 8 också! Trevligt program måste ja medge! ;p

Hörs i morgon alla goingar! ♥


Kommentarer
Postat av: Cajsa

kul! :D följer dig med nu.. ;-)

händer i kväll då?

2010-12-08 @ 21:35:06
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

ok! :D

jag ska gå och redigera lite bilder nu. :)

2010-12-08 @ 22:24:58
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0