Ont..

Kom nyss upp efter ett långt varmt bad på nästan 2 timmar. Sååå sköönt :')
Måste ju göra allt för att mjuka upp min muskel. Ska också smörja in med mig en så kallad fibrogel som tränger in i musklerna, men har inte en värmande effekt. Så lär jag väl ha en varm riskudde också.. he he
Jävla ben som bara värker så fort man anstränger sig.. -.-

I morgon är det fredag igen. Tiden går verkligen galet fort!!
Och MISSA INTE Idol! Finalisterna utses ju i morgon!
Själv tror jag på Jay och Olle. Och att Jay kommer sitta säkert.

Det var redan -20 grader när jag kom hem vid 4. Sjuuukt kallt..

Nu ska jag fortsätta med mitt i naturen :p
hörs i morgon


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0