Cash!

Idag fick jag positiv överraskning!! 500 kr rätt ner i fickan för att jag är barnvkat så mkt :) Och jag hade inte fått pengar på länge ;) Något som jag brukar få (runt 100:- ) lite då och då.. Det var riktigt bra med tanke på att jag är paaank!!  Så nu har jag råd att köpa ett par leggings på gina och antingen en skjorta där eller ett par till leggings med skinn.. =D

Just nu sitter jag och kollar på nån musik gala på 9an med mami & papi. Inte så jätte bra gla, men iaf..
Har varit hemma hos Emilia på kvällen och kollat på Idol och ätit en god dessert med bär. MUMMMS!!

Och så var det det här med Idol igen då.
Denna kvällen stod det mella Linnéa och Minnah. Och den som åkte ut blev Linnéa.
    ...Linnéa!!!!?? va?  Hon ska inte ut.. Men jag tycker inte heller att hon skulle till final efter som att jag då håller på Jay och Olle.. Minnah har alltid varit en liten favorit för mig, men Linnéa är bättre än Minnah.. eller?


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0