Costume Makes The Clown

Gjorde en ny kategori till bloggen idag där musik-inläggen läggs in härdanefter.

Hur som helst så kom jag hem från Emilia för en timme sen. Vi kollade bland annat på Idol då jag tyckte att Olle och Jay var bäst! Helt sjuk vad bra dom är! Men minnah är lite av favorit också :p

Och för er som inte visste, så är mitt rum väldigt litet, och har gula tapeter.. Går inte att gör så mkt med det med andra ord.. Men för att göra det lite mer.. .."icke-barnsligt" så kan jag ju ha vita möbler.
Just nu har jag jag bara vita förutom 2 byråar som hör ihop.. Dom är träfärgade vilket jag tycker ar väldigt snyggt  och mysigt, men det smälter ihop med tapeten för mycket..
Men nu har jag i alla fall sett en vit byrå på jysk som är skitsnygg, som jag hoppas att mamma och pappa vill köpa till mig!



Lyssnar just nu på Shakiras "costume makes the clown"
As bra!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0