Dans, Måleri, "mässa"...

Hej på er!

Kom från dansen för en timme sen, då jag direkt satte mig och åt. Hade inte ätit på 9 timmar!! Sååå gott med mat då kan ja säga!  Dansen gick i alla fall ganska bra, förutom att jag slog i en kota under "knölen" man har vid nacken, rätt ner i golvet då jag skulle göra handstående med nedrullning.. lyckat he he..
Showen är ju snart också, och det kommer att vara 18 eller 19 danser! =D Dock är jag bara med på en :( Men jag får ställa mig bakom publiken och titta lite på alla andra duktiga dansare! :)

Skolan idag gick bra. Jag rollade väggen som jag satte väv på igår, + att jag spacklade en skiva och målande ett fönster. Roligt hade vi sista timmen kan jag lova! haha

På fredag skulle jag ju till nån skola på nån sk. "mässa" och berätta lite om hur det är att gå på FPG (Faluns Praktiska Gymnasium) på måleri. Och det var tydligen Gruvris-skolan vi skulle till. Jag får även börja så att jag kan ta en senare buss hemfrån! Så tar vi också och käkar "ute", och, en till tjej i klassen och Bjön(lärare). Kanske även nån mer från skolan.. Skön fredag :p

//Emma


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0