kommerintepånånrubrik...

Tjenare mors!
Sitter och kikar på bloggar som kommenterat min blogg. Kommentera på bara, det är bara kul!
Men kom ihåg, anonyma är ni inte, efter som att jag kan spåra ip. så vida ni inte har falsk.. Om det skulle komma upp "störda" kommentarer, så godkänns de inte och tas bort. Men kom gärna med åsikter och vad som kan blir bättre! :D

Skolan idag gick bara bra, kul vare också =)
I morgn ska jag och en till i mon klass snacka med vår yrkeslärare om vi får komma en kvart senare på morgonen på måndagar och tisdagar, så vi slipper åka så himla tidigt på morgonen! För vi kan ju alltis jobba in en rast.. Och så har jag studie dag halva nästa onsdag och hela nästa torsdag! weeeiii!! Och i morgon har jag utvecklingssamtal kl 4 och sen äre bara att ta bussen direkt till dansen!! stressigt..
Och skolkatalogen kom idag! 200 sidor nånting! roligt roligt :)

Tänkte att jag skulle se på biggest loser sverige idag, efter som att det är final. Men då var det ju fotbollsgalan idag, så jag får vänta tills nästa vecka!! ååh..

btw, mobilen kom inte idag heller...

hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott=)

2010-11-15 @ 23:50:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag instämmer. Riktigt jobbigt att finalen var uppskjuten en vecka. :(

2010-11-16 @ 08:21:26
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0