TrÖtTsAm DaG..

Skoldagen idag var sååå seg!! Jag har varit så trött hela dagen, och kännt mig helt "borta". Beror väl på förkyldningen.. Jag är superförkyld nu verkligen!! Men jag måste till dansen i morgon.. Måste i alla fall dit och se var de lägger på och så..

Och i morgon skulle vi ju sluta efter lunch, men de flesta kommer inte att komma i morgon och inte jag heller. För jag vill inte gå upp 05.40 för att åka till skolan i en och en halv timme.. Och så är jag förkyld.. Så det blir 2 lediga dagar för mig =) sköönt, synd bara att jag är förkyld..

Provade förresten shampot idag! Det första jag mäsrkte var att det löddrade jättebra så man behöver inte ta mycket av det, och det kändes skillnad på håret också =)

Ha det bra (:


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0