Dans<3

Tjenare!

Kom hem från dansen för en timmer sen:) Nu har jag bestämt mig för att fortsätta på akrobatisk dans! Det är så himla roligt!! Idag fick vi prova på lite olika skitsvåra övningar också haha xD Men kul vare! Såg även på ilite olika klipp. Kolla det nedan!

Efter skolan åkte jag hem och värmde lite god fisk och grönsaker som mamma gjort idag, muumms!!
Sedan blev det att spela lite piano. Sen packa och åka ner till Rättvik för att blir skjutsa till dansen.
Mamma var inte hemma när jag kom hem för att mamma var och klippte sig. Det blev kort och snyyggt! Hon hade även köpt brun toning så hon ska färga håret snart också. Jag tror att jag också ska göra det. Eller om jag gör ljusa slingor om jag klipper mig snart. Men om jag färgar med den bruna så blir det nog i helgen=)
 Funderar för resten på att klippa page.. Fast inte skitkort isf. Vi får se..

Nu sitter jag här i soffan med Tessan och kollar på "Elvis i glad Hudigsvall" haha dom är så härliga!! :D

Akrobatisk dans



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0