danshelg, gokart..

Jaha, då sitter man hemma his farmor igen då. Mamma och Lillebror är hemma själva med Adina. Och Erik sover väl nu så mamma får väl sitta där i sin ensamhet.. ;)

Kom i alla fall hem från dansen för knappt en timme sen. Det gick sådär. Akrobat-övningarna gick bra, men själva dansen där emot.. Har ju bara varit med på den 2 gånger innan idag s det är ju inte konstigt at man ligger lite efter dom andra ;) Men det lär väl se helt sjukt ut ist.. Men man lär väl sig :p
Och i helgen är det dans helg på persborg!:D Det kommer att vara många från Persborg, och även lite utomstående. Tyvärr kan jag inte komma på Söndagen men på lördan kan jag nog:D
 På tal om Söndag! Då har vi blivit bjudna av pappas jobb till gokart-banan! Och förmodligen ska vi dit, vilket skulle vara jättekul!! :D Har aldrigt kört gokart förut så det skulle vara kul!

Ha det brabrabra!

ps. vet fortfarande inte hur jag ska göra med håret...

Dagens låt




Kommentarer
Postat av: sofie

Söt blogg :) Vad dansar du föresten? :D

2010-10-13 @ 20:30:28
URL: http://soofiejansson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0