God morgon.. Grattis Dennis!

Å herregud vad jag är trött!! tror jag somnar här och nu fan!
 Idag är det ju marknad i Rättvik också! Weii:) Ska väl gå ett tag efter skolan.
Och Rättviksskolan är ledig nu... surt att inte vi e de då-.- aja, sånt är livet.

Gårdagen började somvanligt med skola.. Sen blev det att vara barnvakt lite medans mamma och pappa skulle plocka lite svamp :)   myspys!

Sitter just nu i skolan, efter soma tt jag kom hit så tidigt idag. Sov ju hemma (y)
Så i kväll kommer man väl att vara helt dötrött somvanligt!!
På tal om i kväll så ser jag verkligen fram emot kvartsfinalen i Idol i kväll!!

Och jag HATAR verkligen mitt jävla fuckade internet! Det skulle ta en och en halv timme för att ladda upp facebook och skriva grattis till storebror Dennis som fyllde 19 igår! Sur jag blev!!!!

Aja sista dagen innan helgen (y)
  Ha det bäst!!


Kommentarer
Postat av: Emodia

Dagens blogg är nu utsedd, gå in och se vem det blev!

2010-10-01 @ 10:23:38
URL: http://emodia.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0