Lite nytt

Nu har jag setat ett bra tag och gjort en ny header och ändrat lite på bakgrunden.. Var så trött på förra heathern½!
Heathern gick fprt med bg'n krånglade hela tiden!! Aja, det blev i alla fall ganska nöjd..

Idol i kväll vad braaa!!:D Och att Sassa åkte ut, spelade inte mig någon större roll.. Jag hade ändå inte hunnit få något grepp om henne.. Men hon är ju riktigt bra på att sjunga!
Så klart hejade jag på Alice ;)

I morgon sa jag ju att jag och Emilia kanske skulle shoppa. Josefin kanske ska följa också:) Vi får se hur det blir med allt i morgon..
Vi var ju alla tre idag också! Vi åkte mest moppe :p
Tack bryyddar för en roligt eftermiddag





Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0