prao

Då var praktiken slut då! 2 dagar på Miljönären.
Idag gjorde jag samma som igår men det var lite roligare idag;) Denna dag har varit givane :)
 I morgon får man pallra sig till skolan också.. Men det ska också blir lite skönt.. :p Ännu skönare hade det varit om jag var hemma;)

Ingen dans idag.. Stina var i Sthlm idag, men det blir på fredag i stället. Jag som har längatat!
Men huvudsaken är att det i allafall blir av!

Och sorry att det inte kommer uå några foton på bloggen nu men kameran är ju inskickad på lagning! Dom hör fan aldrig av sig.. Och mobilen.. Ja, det där vet ni ju redan.. Ska lägga upp blider på mig/annat bara jag har ngt att fota med!

Ha det bra!


gammal bild




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0