Shopping-Pank!

Idag blev det allstå shopping med Bästa Emilia och Josefin!:D
Tog tåget till Kupolen vid 11, och var framme vid kvart i 12.
Först köpte jag en grå stickad tröja med 3-kvarts ärm på h&m, sen nytt värme skydd till håret på åhléns efter som att mitt nästan är slut.. Sen blev det ett par leggings på gina, och ett par jeans på Cubus. Nöjd med dagen i alla fall! :D  Hade bara 800 med mig som även skulle räcka till mat, så jag tycker att det blev lyckat! Så där rök resten av studiebidraget.... -.-'
Men det är så tråkigt att inte kunna ta bilder! Efter som att båda digitalkamerorna är sönder, och mobilkameran ska vi inte en prata om.. Så, sry, inga bilder :( Men på Emilias blogg finns bild på jeanse, för hon har ett par lika dana på sig där (länken finns på "länklistan")
Tack i alla fall för en toppen dag!!
 När vi kommit hem blev det att visa käderna för mamma och pappa som gärna ville se vad jag fick med mig hem;) Sen kom Emilia och vi spelade lite piano och provade lite av mina kläder. hahah!! Sen blev det ost och kex med familjen(emilia med). Och till sist, att gå hem till Emilia för att kolla runt på lite bloggar, ta lite kort på dagens fynd från henne.
Och jag har så ont i min höft så det är inte klokt! Har haft det ett tag nu, men efter dagen har det blivit mycket värre!! shit.. det går väl över...

I morgon blire att jobba med uppsats för hela slanten!! ...


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0