Skola, dans

Har inte mkt att skriva om.. men tänkte bara slänga in dagen i alla fall!
 Idag hade vi ju yrk, då vi spacklade, fick göralagningar i hål, börja  med snickeri målning.. Rätt rolig dag men man tror inte att det ska spacklas så mkt som det verkligen ska..

Efter skolan blev det att åka hem, äta, duscha, packa, åka.. Åkte ju som ni vet ner till farmor idag efter som att det är Tisdag.. Å herre gud vad jag var stressad till bussen när jag skulle åka!! Halv 6 stod jag i dushen och kvart i 6 går bussen! Plus att jag skulle hinna packa också! Men jag klädde på mig och packade på 5 min!! Måste vara rekord asså...
Och som ni också vet är att det är dans idag! Så vi åkte direkt till dansen:) Idag fick pröva lite nytt också:) kul!! Och så nötte vi på dansen:)

Nu sitter jag i farmors soffa och tar det bara lugnt :)'

Nu ska jag kolla på hasdukar på internet..

puss och kram!


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0