Snart lov:)

Shit! Snart äre lov ju! Gud vad skönt! Bara EN enda dag till:D  Dock slutar vi inte 1 denna vecka, så vi går till klockan 2.. Men sedan är loooovvv:D:D  I morgon äre ju gymnasiefest också! Emilia och jag åker kanske ner. Men Emilia kommer ju inte in så vi får vara utanför. Låter kanske inte så kul men det brukar vara mycket folk utanför. Även äldre som har gått ur gymnasiet.. ;) Jag tror de blir kul iaf.. Det skulle bli; "Ride the bull" klockan 9 inne på själva festen då. Låter lite kul :p

Köpte halsduken idag btw.. :)

Jag och Emilia kollade även på lite bilder nu i kväll:)

Så här kommer några "gamla"..

övernattning i ensen<3


jag gick i 7an och Emilia i 6an, shit vad små!




inernet går så segt nu, så ni får nöja er med de få bilderna jag la ut..  Kommer mer sen!

btw, det blir ignen dans i morgon, blir på lovet ist:D


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0