Söndag

Söndag igen då.. Men bittra miner för det! Föru nu är det lov! :D
Sov hos Emilia i natt, myyss:) När vi vaknade var klockan 10 men eftersom att klockan skulle vridas tillbaka blev den 9.. Skönt att sova ut men att klockan ändå inte är mkt!
Vi åt fruksot och städade undan lite, sen blev det en joggingtur på en halvtimme, vilket itne var så kul för min del.. Fick jääteont i ett öra för att det blåste.. Och ont i halsen och mådde lite illa i magen.. Men nu e det bra och det känns väldigt skönt att ha joggat, för nu var det ettt tag sen!! Måste snart komma igång med träningen också..

Som ni vet så funderar jag ju på att klippa page men nu har jag bestämt att mitt hår ska växa ut även om det kommer ta lång tid.. Men jag vill fullfölja det. Så känns det i alla fall nu.

Om ett tag kommer EMilia hit och har Agnes med sig:) (Emilia´s hund) Kul!
Just nu lyysnar jag på musik och tar det lugnt. man måste ju göra det ibland också!

Kommer nog in ikväll också :)


gammla bild<3



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0