Halsduk, äntligen..

Tjoo!^^

Skolan gick väldigt fort idag! Sköönt ;) När jag kom till Rättvik var det 20 min kvar tills bussen hem till Ingels gick. Träffade efterlängade Linnéa Modig där :D Vi pratade tills våra busar kom. Haha gud vad vi skrattade!! xD
 Väl hemma ät jag goda "sub-way-mackor" Med grillad kyckling i. Såå gott!!
Sen spelade jag lite piano och lekte lite med Lillebror innan jag åkte..

I morgon har vi Idrotts-prov i konditions-teori.. Blää. Men jag fick reda på att jag fått VG på förra veckans Svenska prov!$$$ Och MVG på bygg-uppsatsen, och även i hela kursen! (Y)

För resten! Jag sa ju att halsduken jag beställde var slut. Men jag kollade på HM i Falun idag, pch den hade kommit in i affären nu, så dom lade bort en till mig tills i morgon:) Så jag köper den då! Äntligen!!

Och facebook-killen är och skriver idag med.. Knäppt..

Ha det!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0