Vingar av glas

Tjenare!

Skolan var relativt bra idag, men var as trött när jag kom hem...
Efter skolan blev det att äta, duscha och sen blev det för mig, mamma och Erik att gå till Catrin(emilias mamma) som fyller år idag:) Ett stort Grattis till henne!

Igår tittade jag på filmen "Vingar av glas" med alexander skarsgård. Måste säga att det var en skit bra film, och jag tgor faktiskt inte att jag sett den färut.. menjag skulle vilja se den igen redan nu! haha men jag såg itne första 20 minutrarna av filmen.. Men det var verkligen en riktigt bra film. Lite sjuk men bra! haha
Och att det var Alexander Skargårs som var med var ett stoooort plus!!! :D


I morgn blire väl skola och åka ner till farmor sen, daaaans<3 Men tyvärr så blir det ingen modern för mig.. För jag hinner inte hem från Falun:( Aja, men akrobatisk är ju så himla roligt det med!! :D

Ses i morgon!




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0