Enåbadet

Nu sitter jag hemma hos Emilia:) Hon gör so läxa och jag läser i min engelska bok som heter "Telling Christina Goodbye" Den boken rekommenderar jag verkligen! Har läst den på svenska förut också.

För en timme sen kom vi hem från Enåbadet men dock var inte Josefin med i alla fall..
När vi kom dit var klockan runt 1 och vi solade solarium först och sen rig vi en glass innan simmade vi en km. (y) Sen gjorde vi lite magövningar i och "armhävingar i vattnet) mm. det var verkligen skönt att få träna samitigt som man njuter av vattnet :) Men fyyy var klor smakar äckligt verkligen!! haha
 När vi gick upp bastade vi i typ 20 min. Sååå avkopplade! :') Men när vi kom ut märkte vi att vi bara hade 10 min på oss att duscha och klä på oss! Panik... Men vi klarade det, nästan ;)

I morgon är det skola igen-.-' bara att stå ut.. Men veckorna går i alla fall ganska fort i Falun. Blir att sova hos farmor i veckan igen. På tisdag tror jag att jag åker dit.




Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Jag vill gärna se din blogg

Lämna kommentar

Trackback
RSS 2.0